Persbericht: benoeming Kitty Koelemeijer tot commissaris bij Coram International

Geldrop – Mevrouw Prof. Dr. Ir. K. Koelemeijer is per 1 oktober 2016 toegetreden tot de Raad van commissarissen van Coram International. Met de benoeming van mevrouw Koelemeijer breidt de Raad van commissarissen zich uit van twee naar drie commissarissen. De Raad van commissarissen bestaat na haar benoeming uit de heer Drs. P. Verveen (voorzitter), de heer Ir. D. Boers en mevrouw Prof. Dr. Ir. K. Koelemeijer. Het brede kennisveld van mevrouw Koelemeijer ligt op o.a. marketing, innovatie, supply chain management en e-commerce en vormt een goed gebalanceerde mix met de kennisvelden van de heer Verveen (retail management) en de heer Boers (Finance).

Kitty Koelemeijer is hoogleraar Marketing & Retailing aan Nyenrode Business Universiteit en directeur van het Center Marketing & Supply Chain Management. Zij is lid van de Raad van Commissarissen van Coram International, Intergamma, Centraal Boekhuis en lid van de Raad van Toezicht van Equipe Zorgbedrijven. Daarnaast is mevrouw Koelemeijer bestuurslid bij Vedis Retailplatform, Fonds Gehandicaptensport en de Nederlandse Vereniging van Poppodia en Festivals.

Persbericht benoeming mw K. Koelemeijer tot commissaris